Spring naar content

Thuiswerken in tijden van corona

Thuiswerken in tijden van corona

De komende periode zal thuiswerken de norm zijn. Anders gezegd: werknemers zullen moeten thuiswerken, tenzij het echt niet anders kan. Zie hiervoor ook de oproep van de Stichting van de Arbeid aan werkgevers en werknemers. De tendens van terugkeer naar kantoor wordt dus doorbroken: thuiswerken krijgt (weer) een structureel karakter. Zowel in praktische als juridische zin kan dit uitdagingen en problemen opleveren.

Om jou als sportwerkgever bij deze uitdagingen te ondersteunen hebben we een overzicht gemaakt van belangrijke informatie, best practices en praktische tips. Voor meer informatie of vragen, neem gerust contact op met de WOS via info@sportwerkgever.nl / 026- 483 44 50.


Werkgeverschap in tijden van corona

1. Algemene en praktische informatie

2. Verantwoordelijkheid werkgever bij thuiswerken

3. Arbeidsomstandigheden

4. Thuiswerkbeleid en thuiswerkovereenkomst (met voorbeeld)

5. Vergoedingen

6. Juridische vragen over thuiswerken

7. De rol van de medezeggenschap

8. Balans werk privé

9. Informatiebeveiliging

10. Tools


Werken in tijden van corona

Leidinggeven op afstand

Vitaal aan het werk