Sportwerkgever

Helpdesk

Op sportwerkgever.nl vindt u informatie, regelingen, instrumenten en modellen die helpen om het werkgeverschap binnen uw organisatie op een goede manier te regelen. Het kan natuurlijk zijn dat u na het lezen van de informatie toch nog een vraag heeft. In dat geval kunt u gebruikmaken van de WOS-helpdesk. Simpele en niet-tijdrovende vragen worden in de meeste gevallen kosteloos beantwoord. Mochten we toch kosten in rekening brengen, dan informeren we u daar vooraf over en betreft het een kostendekkend tarief. De WOS heeft namelijk geen winstoogmerk en stelt zich ten doel het werkgeverschap in de sportsector verder te professionaliseren.

Per 1 januari 2015 heeft WOS een samenwerkingsovereenkomst afgesloten met Sportservice Nederland/Netwerk in de Sport. Daardoor heeft er een aantal wijzigingen plaatsgevonden:

  • Vragen van sportverenigingen over werkgeverschap worden per 1 januari 2015 in behandeling genomen via helpdesk@netwerkindesport.nl en niet meer door Werkgevers in de Sport.
  • Bent u een sportvereniging en heeft u vraag betrekking op een tewerkstellings- en verblijfsvergunning dan kunt u deze stellen via de helpdeskbutton van de WOS. Alle vragen over tewerkstellings- en verblijfsvergunningen kunt u blijven stellen aan de WOS via de helpdeskbutton.
  • Vragen van WOS-leden worden ongewijzigd door de WOS behandeld. WOS-leden kunnen hiervoor contact opnemen met hun accountmanager of via onderstaand formulier.

Heeft u een vraag over werkgeverschap in de sport neem dan contact op met de WOS-helpdesk via onderstaand formulier.

Mijn vraag heeft betrekking op gezondheid (vitalesportwerkgever.nl)